FunkcjePodatkiKoszty

Pakiet Koszty

Faktury kosztowe. Faktury kosztowe. Automatyczne księgowanie kosztów do Książki i do VAT.

Jakie moduły zawiera?

Pakiet Koszty zawiera następujące moduły:
✓ Koszty

Jakie są podstawowe funkcje?

✓ Faktury kosztowe
✓ Automatyczne księgowanie kosztów do Książki i do VAT.

Jakie dokumenty obsługuje?

Pakiet Koszty obsługuje następujące dokumenty:
✓ Faktura kosztowa
✓ Koszt z dokumentu

Jakie są dostępne funkcje?

Pakiet Koszty obsługuje następujące funkcje:
✓ Faktura kosztowa z ręki.
✓ Faktura kosztowa automatycznie wypełniona z podpiętej faktury w PDF.

Czy ten pakiet jest w standardzie?

Pakiet Koszty jest w standardzie następujących aplikacji:
✓ Książka
✓ Podatki

Warto dokupić

Pakiet Koszty jest zalecany dla następujących aplikacji: Firma, Druczek, Fakturzysta.

Podstawowa cena pakietu Koszty wynosi 99,- zł +VAT.

Przy zakupie dwóch lub więcej pakietów dodatkowych, w tym przynajmniej jednego pakietu księgowego, naliczamy 20% zniżki od wszystkich pakietów. » zobacz szczegóły


Dowiedz się więcej!

FAQ: Koszt z dokumentu

Jak wprowadzić koszty z dokumentów? Jak zaksięgować zeskanowaną fakturę kosztową? Jak zarejestrować wydatki, aby zostały wprowadzone do Książki jako koszty? » więcej

FAQ: Koszt z faktury końcowej

Jak zaksięgować w kosztach fakturę końcową po zaliczkach? » więcej

FAQ: Koszt z faktury zaliczkowej

Jak zaksięgować w kosztach fakturę zaliczkową? » więcej

Zobacz inne pakiety:

Pakiet Koszty
Faktury kosztowe. Faktury kosztowe. Automatyczne księgowanie kosztów do Książki i do VAT.