Pomoc techniczna

Czy mogę przesłać uwagi do programu albo życzenie zmian?

Informacja zwrotna od użytkowników jest dla nas bardzo ważna. Możesz przesłać zgłoszenie bezpośrednio z programu.

zobacz, jak wysłać zgłoszenie z programu

Jak dołączyć potrzebne informacje techniczne?

Podczas przesyłania zgłoszenia bezpośrednio z programu, informacje techniczne zostaną dołączone automatycznie.

Kiedy otrzymam odpowiedź?

Zgłoszenia przetwarzane są na bieżąco. Odpowiedź otrzymasz w ciągu kilku dni telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu albo adres e-mail.

Czy pomoc w takiej formie jest płatna?

Pomoc dla posiadaczy aktualnej licencji na program jest teraz bezpłatna.

Co zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania?

Jeśli masz dodatkowe pytania do otrzymanej odpowiedzi, skorzystaj z pomocy telefonicznej.

zobacz aktualne numery telefonu

Co zrobić, jeśli problem nie może być rozwiązany?

Jeśli problem nie może być rozwiązany, dostępna jest opcja odstąpienia od umowy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

sprawdź dostępne opcje kontaktu

Studio JZK Dział pomocy technicznej
Sprawdź zasady pomocy technicznej. Uzyskaj pomoc rozszerzoną. Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania. Rozszerz licencję o usługę serwisową.