Pomoc techniczna

Czy mogę przesłać uwagi do programu albo życzenie zmian?

Informacja zwrotna od użytkowników jest dla nas bardzo ważna. Możesz przesłać zgłoszenie bezpośrednio z programu.

Czy możecie pomóc ze starszą wersją programu?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi dla starszych wersji programu. Warunkiem skorzystania z pomocy jest posiadanie najnowszej wersji programu.

zobacz, jak pobrać najnowszą wersję programu

Czy przygotujecie poprawkę na moje zlecenie?

Niestety, nie możemy świadczyć tego rodzaju usługi. Bieżące zgłoszenia bierzemy pod uwagę na przyszłość, ale nie możemy obiecać spełnienia indywidualnych potrzeb.

Kiedy program zostanie zmieniony?

Prezentujemy aktualne informacje o zmianach w ostatnich aktualizacjach. Staramy się, aby program był wystarczająco dobry dla przeciętnego użytkownika. Nie możemy obiecać, że Twoje uwagi zostaną uwzględnione.

sprawdź ostatnie zmiany

Kiedy dowiem się o zmianach?

Na naszej stronie internetowej prezentujemy aktualne informacje o zmianach w ostatnich aktualizacjach. Ta informacja jest dostępna od razu po publikacji nowej wersji.

sprawdź ostatnie zmiany

Co zrobić, jeśli zmiany mi nie odpowiadają?

Staramy się, aby program był aktualny i odpowiedni dla przeciętnego użytkownika. Przez ograniczony okres czasu udostępniamy możliwość pobrania starszych wersji. Znajdziesz je w naszym archiwum.

przejdź do archiwum

Czy zmiany są płatne?

Wszystkie aktualizacje są darmowe w okresie wskazanym w licencji. Standardowo jest to rok od zakupu. Wystarczy regularnie pobierać aktualizacje.

zobacz, jak pobrać aktualizację

Jak pobrać aktualizację?

Aktualizowanie aplikacji jest bardzo proste.

» zobacz więcej

Studio JZK Dział pomocy technicznej
Sprawdź zasady pomocy technicznej. Uzyskaj pomoc rozszerzoną. Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania. Rozszerz licencję o usługę serwisową.